دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام برزخ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 255
نویسنده : علی

 

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام برزخ

ترانه : مهدی ایوبی / آهنگ : رضا یزدانی / تنظیم : محمد خرمی

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام برزخ

Download New Music Reza YazdaniBarzakh

 

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام برزخ

تو جا زدی تو عشق و من تنهام

باید تمام راهو برگردم

تو از گذشته خاطره داری من با گذشته زندگی کردم

تنهاتر از آغاز این برزخ

تنهاتر از وقتی شروع کردیم

پایان این رابطه غمگین بود ما اشتباهی آرزو کردیم

از وقتی فهمیدم کم آوردی بغضم شکست و عشق یادم رفت

دلتنگی دنیای منو پر کرد

دلخوشی هامو مفت دادم رفت

دلواپش تنهاییام بودی این مشکلو با اشک حل کردم

آغوش خالیم خونه رو ترسوند خاطره هامو جات بغل کردم

تو جا زدی تو عشق و من تنهام

باید تمام راهو برگردم

تو از گذشته خاطره داری من با گذشته زندگی کردم

تنهاتر از آغاز این برزخ

تنهاتر از وقتی شروع کردیم

پایان این رابطه غمگین بود ما اشتباهی آرزو کردیم

از وقتی فهمیدم کم آوردی بغضم شکست و عشق یادم رفت

دلتنگی دنیای منو پر کرد

دلخوشی هامو مفت دادم رفت

دلواپش تنهاییام بودی این مشکلو با اشک حل کردم

آغوش خالیم خونه رو ترسوند خاطره هامو جات بغل کردم




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com